lauantai 28. maaliskuuta 2015

Thoughts and a trench coat

Heyy,

Today I had a school day and we prepared for our math exam. Math is driving me crazy! Two-paged calculations aren't just for me but I have to work them out on Monday, no choices.

Tänään oli koulupäivä ja valmistelutunti matikan koetta varten. Matikka tekee mut oikeesti hulluksi! Kaksisivuiset laskut ei vaan oo se mun juttu, mut täytyy selviytyä niistä maanantaina, ei oo paljon vaihtoehtoja.

 


Because the weather in Finland has been rainy today, I decided to cheer up my day with a new trench coat and a vernal scarf. I'm so in love with this combination. / Koska Suomessa on taas kerran ollut sateinen ilma tänään, päätin piristää mun päivää uudella trenssillä ja keväisellä huivilla. Oon niin rakastunut tähän yhdistelmään. <3





On Wednesday our class went to Megazone, it is some kind of laser game place. It was the first time for me and I had so much fun. I'm not the biggest fan of these kind laser/weapon things but that game was actually really cool and it's also good physical exercise. If you just have a chance, go and try it, you won't get disappointed!

Keskiviikkona mentiin luokan kanssa Megazoneen (kruunasi elämäni vikan koululiikkatunnin), joka on siis tämä laserpelipaikka. Se oli ihan eka kerta mulle, ja hauskaa kyllä oli. En oo mikään suurin laser/ase juttujen fani, mutta tää peli oli kyllä niin siisti ja samalla hyvää liikuntaa. Jos vaan sulle tulee mahdollisuus, suosittelen lämpimästi, et tuu pettymään!

 My results are here / Tulokset tässä :



Haha so I was the sixth out of fifteen. My accuracy wasn't that good but I guess it doesn't matter. :D
Haha eli olin kuudes viidestätoista, tarkkuudessa on siis vielä parannettavaa. :D

And here is a better picture of the nails. / Vielä parempi kuva kynsistä. :)




So, this kind of post today. Hope you like it. Have a wonderful weekend everyone! <3

Niin eli tällaista tänään. Toivottavasti tykkäsitte. Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! <3


xoxo,
Rosa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti