lauantai 21. helmikuuta 2015

Norway is calling

Hi all,

So my winter holiday started yesterday and today I have been cleaning the house. I'm so excited about my holiday because I will travel to Norway with my boyfriend. Haven't seen him since the New Year's Eve so I am really glad to see him again.

Actually I have never been in Norway so this will be a brand experience for me. This vacation is going to be full of new people, landscapes, shopping and taste experiences because my boyfriend has already done a list what local food should I taste in Norway (I can tell you later more). Of course I had to tune in to the mood and do my nails. ;)

Talviloma alkoi eilen (jeee) ja tänään olen vaan siivoillut kotia kuntoon. Mä oon niin innoissani lomasta sillä matkustan poikaystäväni kanssa Norjaan (tai oikeasti yksin kun hän tulee Ruotsista, mutta kuitenkin). Ei olla nähty sitten uuden vuoden, joten oon niin iloinen tästä jälleennäkemisestä.

Itseasiassa en oo koskaan ollut Norjassa, joten tästä tulee ihan uusi kokemus mullekin. Tämä loma tietää paljon uusia ihmisiä, maisemia, shoppailua ja makuelämyksiä, sillä poikaystävä on jo listannut mitä kaikkia paikallisia herkkuja mun tulee Norjassa maistaa (tästä voin kertoa lisää myöhemmin). Tottakai mun piti jo virittäytyä tunnelmaan lakkaamalla kynnet teeman mukaisesti. ;)






Were you spending Valentine's Day with someone? I hope you had a great day. I was spending my Valentine's Day alone but my boyfriend didn't forget me. In the morning I got a call from the florist's and they told me they are bringing a shipment for me. At the door there was a huge bouquet waiting. I opened it and the bouquet was so beautiful! I guess I was the happiest girl in the world.

Mites teidän ystävänpäivä sujui? Vietittekö sitä jonkun erityisen kanssa? Toivottavasti teillä oli ihana päivä. Mä vietin mun ystävänpäivää yksin, mutta poikaystävä ei unohtanut mua. Aamulla sain soiton kukkakaupasta ja he kertoivat, että mulle olis lähetys. Ovella odotti valtava kukkakimppu. Avasin sen ja voi että kun kimppu oli niin kaunis! Luulen että olin maailman onnellisin tyttö.




What do you think? Isn't that pretty? I'm so in love and I loved the pearls. / Mitä pidätte? Eikö olekin kaunis? Oon niin rakastunut tähän ja rakastan nimenomaan noita helmiä tossa.

Have a wonderful and the most beautiful weekend! <3

xoxo,
Rosa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti